Diensten

Allereerst vind ik het belangrijk om te weten wat je écht wil en écht nodig hebt. Hoe het voor jou werkt, is juist daar van afhankelijk. En juist daarom maak ik graag eerst kennis met je. Na het kennismakingsgesprek ontvang je een samenvattende e-mail en een op maat gemaakt voorstel. Benieuwd naar de kosten? Op 'Tarieven' vind je daar een handig overzicht van. Weet je dat je minder werk op je bordje wil, maar heb je geen idee welke werkzaamheden je kan afstoten? Dan is het zeker handig om in ieder geval mijn diensten alvast te weten. 

Wil jij concrete voorbeelden van samenwerken met een Virtual Asisstant? Lees dan vooral de lijst die ik heb gemaakt! Natuurlijk is er veel meer mogelijk dan alleen deze lijst. Het geeft je echter wel een beeld en handvaten om te bepalen wat jij kan én wil uitbesteden.  

Tot slot ook niet onbelangrijk: omdat ik begrijp dat hulp inschakelen lastig kan zijn, begeleid ik je in je eigen tempo naar werken met een Virtual Assistant. Hoe? Heel simpel: eerst het werkvertrouwen opbouwen. Als dat er eenmaal is, trek ik steeds meer werk uit je handen. Zodat jij je uiteindelijk nog beter kan focussen op wat je wil doen. 

Marketing & Communicatie

Je CRM en website up-to-date, je nieuwsbrieven worden verstuurd, afbeeldingen zijn gezocht, social media wordt beheerd, onderzoeken zijn gedaan en je huisstijl wordt gemaakt en up-to-date gehouden.

 

Tekstuele ondersteuning

Je offertes, nieuwsberichten, blogs en website tot in de puntjes verzorgd.

Officemanagement

Geen omkijken meer naar je (digitale) kantoor, agenda’s en e-mailinboxen altijd up-to-date en terwijl ik dat doe, inventariseer ik ook nog de processen.

Financieel

De crediteuren en debiteuren netjes van a tot z verzorgd, betalingen die klaar zijn gezet en kilometerregistratie die altijd up-to-date is.

Eventmanagement

Locaties altijd verzorgd en up-to-date, vooronderzoeken snel en goed uitgevoerd, bijeenkomsten worden georganiseerd, deelnemers worden uitgenodigd en budgetten en planningen worden bijgehouden.

HRM

Geen zorgen over plaatsen van vacatures, plannen van sollicitaties, maken van vacatureteksten, archivering van je personeelsdossiers en nooit meer een verjaardag vergeten.

Tips & advies

Wel interesse in extra handjes in je organisatie, maar geen idee wat je specifiek in jouw bedrijf kan uitbesteden? Noteer dan 2 weken ál je werkzaamheden in bijvoorbeeld dit handige Exceldocumentje. Kijk na 2 weken naar deze lijst en stel jezelf een aantal vragen:

  • Moet ik al deze werkzaamheden écht zelf doen?
  • Zijn er werkzaamheden die ik moeilijk of lastig vind om uit te voeren?
  • Zijn er werkzaamheden die helemaal niet leuk zijn om uit te voeren?

Als je antwoord hebt gegeven op deze vragen, wordt het voor jou makkelijker te bepalen wat je doorschuift naar een VA.

En als laatste: inventariseer gedetailleerd je werkprocessen. Als je dan eenmaal toe bent aan een VA, is het proces makkelijker over te dragen. Heb je daar geen tijd voor? Ook dat kan ik prima voor je oppakken!

Meer weten?

Meer tips over delegeren kan je hier lezen:

Wil je meer weten over mij en mijn diensten? Of wil je graag aan de slag met SHARP Support? Neem dan gerust vrijblijvend contact op.