Diensten

Welke diensten ik aanbied met SHARP Support, is afhankelijk van wat jij nodig hebt. Voordat we daar naar gaan kijken, vind ik het allereerst belangrijk om te weten wat je écht wil en écht nodig hebt. Matchen we? Dan krijg je na het kennismakingsgesprek een duidelijke mail met een op maat gemaakt voorstel.

Benieuwd naar de kosten? Op 'Tarieven' vind je daar een handig overzicht van. 

Soms kom ik ondernemers tegen die weten dat ze meer vrije tijd willen, maar niet weten hoe ze dat kunnen bereiken. Voor juist die ondernemers heb ik een handig overzichtje gemaakt met concrete voorbeelden van samenwerken

Tot slot ook niet onbelangrijk: omdat ik begrijp dat hulp inschakelen lastig kan zijn, begeleid ik je in je eigen tempo naar werken met SHARP Support. Hoe? Heel simpel: door eerlijke, open, transparante communicatie eerst het werkvertrouwen op te bouwen. Als die belangrijke basis er ligt, gaat het samenwerken vanzelf steeds soepeler. 

Online marketing

Online marketing en alles wat daarbij komt kijken: je nieuwsbrieven zijn verstuurd, je CRM is altijd up-to-date, je zit nooit meer zonder beeldmateriaal, huisstijldocumenten zijn gemaakt, social mediaplanning is gemaakt én social mediacontent is gemaakt.

Tekstschrijven

Al je teksten geschreven, gecontroleerd en in jouw tone-of-voice. In het Nederlands of Engels. Van je offertes, standaardteksten, mails en blogs tot je processen, website en boeken of ebooks.

Backoffice

Geen omkijken meer naar je backoffice processen, agenda’s en e-mailinboxen altijd up-to-date, kilometerregistratie altijd bijgewerkt, je debiteuren netjes bijgehouden en je crediteuren ingeboekt.

Procesoptimalisering

Procesoptimalisering door je werkprocessen in kaart te brengen. In een overzichtelijke checklist of een uitgebreid handboek. Wat jij wil. Allemaal terwijl het werk voor je wordt uitgevoerd.

Tips & advies

Wel interesse in extra handjes in je organisatie, maar geen idee wat je specifiek in jouw bedrijf kan uitbesteden? Noteer dan 2 weken ál je werkzaamheden in bijvoorbeeld dit handige Exceldocumentje. Kijk na 2 weken naar deze lijst en stel jezelf een aantal vragen:

  • Moet ik al deze werkzaamheden écht zelf doen?
  • Zijn er werkzaamheden die ik moeilijk of lastig vind om uit te voeren?
  • Zijn er werkzaamheden die helemaal niet leuk zijn om uit te voeren?

Als je antwoord hebt gegeven op deze vragen, wordt het voor jou makkelijker te bepalen wat je doorschuift naar een VA.

En als laatste: inventariseer gedetailleerd je werkprocessen. Als je dan eenmaal toe bent aan een VA, is het proces makkelijker over te dragen. Heb je daar geen tijd voor? Ook dat kan ik prima voor je oppakken!

Meer weten?

Meer tips over delegeren kan je hier lezen:

Wil je meer weten over mij en mijn diensten? Of wil je graag aan de slag met SHARP Support? Neem dan gerust vrijblijvend contact op.

de voordelen

  • Ik werk vanuit mijn eigen kantoor, maar sta wel flexibel klaar voor je.
  • Alleen uren afnemen die je echt nodig hebt? Natuurlijk is dat ook mogelijk!
  • Heb je een tijdelijke klus? Een spoedklus? Weinig is echt onmogelijk. Je hebt dus altijd flexibiliteit.
  • Zelf ben ik óók een ondernemer. Daardoor weet ik wat ondernemen is en kan ik goed inspelen op wat jij echt nodig hebt.
  • Door goede, heldere (werk)afspraken te maken over bijvoorbeeld deadlines, werktijden en het dienstenpakket, is het risico op miscommunicatie klein. Is iets toch onduidelijk? Voor jou of mij? Een appje, belletje of mailtje zal een hoop verduidelijken.
  • Je loopt geen risico's, je betaalt geen werkplekkosten, krijgt meer ademruimte en (vrije) tijd en je kunt je beter focussen op wat je wil doen.
  • Door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst inzetten? Werken volgens de AVG? Ook dat is natuurlijk mogelijk!

Ja, dit wil ik!

Wil jij ook weer meer vrije tijd voor wat je wil doen? En kan ik met mijn diensten iets voor jou betekenen? Wacht dan niet langer en laten we kennismaken.