Diensten

Allereerst vind ik het belangrijk om te weten wat je écht wil en écht nodig hebt. Hoe het voor jou werkt, is juist daar van afhankelijk. En juist daarom maak ik graag eerst kennis met je. Na het kennismakingsgesprek ontvang je een samenvattende e-mail en een op maat gemaakt voorstel. Benieuwd naar de kosten? Op 'Tarieven' vind je daar een handig overzicht van. Weet je dat je minder werk op je bordje wil, maar heb je geen idee welke werkzaamheden je kan afstoten? Dan is het zeker handig om in ieder geval mijn diensten alvast te weten. 

Concrete voorbeelden van samenwerken heb ik ook gemaakt. Om het jou makkelijker te maken. 

Tot slot ook niet onbelangrijk: omdat ik begrijp dat hulp inschakelen lastig kan zijn, begeleid ik je in je eigen tempo naar werken met een Virtual Assistant. Hoe? Heel simpel: eerst het werkvertrouwen opbouwen. Als dat er eenmaal is, trek ik steeds meer werk uit je handen. Zodat jij je uiteindelijk nog beter kan focussen op wat je wil doen. 

Online marketing

Online marketing en alles wat daarbij komt kijken: je nieuwsbrieven zijn verstuurd, je CRM is altijd up-to-date, je zit nooit meer zonder beeldmateriaal, huisstijldocumenten zijn gemaakt, social mediaplanning is gemaakt én social mediacontent is gemaakt.

Tekstschrijven

Al je teksten geschreven, gecontroleerd en in jouw tone-of-voice. In het Nederlands of Engels. Van je offertes, standaardteksten, mails en blogs tot je processen, website en boeken of ebooks.

Backoffice

Geen omkijken meer naar je backoffice processen, agenda’s en e-mailinboxen altijd up-to-date, kilometerregistratie altijd bijgewerkt, je debiteuren netjes bijgehouden en je crediteuren ingeboekt.

Procesoptimalisering

Procesoptimalisering door je werkprocessen in kaart te brengen. In een overzichtelijke checklist of een uitgebreid handboek. Wat jij wil. Allemaal terwijl het werk voor je wordt uitgevoerd.

Tips & advies

Wel interesse in extra handjes in je organisatie, maar geen idee wat je specifiek in jouw bedrijf kan uitbesteden? Noteer dan 2 weken ál je werkzaamheden in bijvoorbeeld dit handige Exceldocumentje. Kijk na 2 weken naar deze lijst en stel jezelf een aantal vragen:

  • Moet ik al deze werkzaamheden écht zelf doen?
  • Zijn er werkzaamheden die ik moeilijk of lastig vind om uit te voeren?
  • Zijn er werkzaamheden die helemaal niet leuk zijn om uit te voeren?

Als je antwoord hebt gegeven op deze vragen, wordt het voor jou makkelijker te bepalen wat je doorschuift naar een VA.

En als laatste: inventariseer gedetailleerd je werkprocessen. Als je dan eenmaal toe bent aan een VA, is het proces makkelijker over te dragen. Heb je daar geen tijd voor? Ook dat kan ik prima voor je oppakken!

Meer weten?

Meer tips over delegeren kan je hier lezen:

Wil je meer weten over mij en mijn diensten? Of wil je graag aan de slag met SHARP Support? Neem dan gerust vrijblijvend contact op.