Werken met SHARP Support

Ondernemen is hard werken. Als je net start én als je bedrijf helemaal up en running is. Om bijvoorbeeld de kosten beheersbaar te houden, heb je ooit besloten alles zelf te doen. En dat is logisch. Alleen kan je op een gegeven moment op een punt komen, waarbij je meer ín je bedrijf werkt dan áán je bedrijf. Durf jij dan de stap aan om personeel aan te nemen? Met alle risico's van dien? Of kies je voor een flexibele schil én de voordelen van het inschakelen van iemand die ook weet wat ondernemen is? Dan kan je absoluut werken met SHARP Support.

Eerst weten wie ik ben? Dat kan hier. Eerst weten wat ik allemaal heb gedaan op de arbeidsmarkt en een overzicht van alle referenties? Die kan je hier vinden.

De voordelen van werken met SHARP Support

  • Ik werk vanuit mijn eigen kantoor, maar sta wel flexibel klaar voor je.
  • Alleen uren afnemen die je echt nodig hebt? Natuurlijk is dat ook mogelijk!
  • Heb je een tijdelijke klus? Een spoedklus? Weinig is echt onmogelijk. Je hebt dus altijd flexibiliteit.
  • Zelf ben ik óók een ondernemer. Daardoor weet ik wat ondernemen is en kan ik goed inspelen op wat jij echt nodig hebt.
  • Door goede, heldere (werk)afspraken te maken over bijvoorbeeld deadlines, werktijden en het dienstenpakket, is het risico op miscommunicatie klein. Is iets toch onduidelijk? Voor jou of mij? Een appje, belletje of mailtje zal een hoop verduidelijken.
  • Je loopt geen risico's, je betaalt geen werkplekkosten, krijgt meer ademruimte en (vrije) tijd en je kunt je beter focussen op wat je wil doen.
  • Door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst inzetten? Werken volgens de AVG? Ook dat is natuurlijk mogelijk!

De match

Maar hoe weet je dat werken met SHARP Support de juiste keuze is? Vaak kan je daar zelf al een antwoord op geven. Zijn onderstaande punten voor jou geen issue? Dan heb je de match gevonden.

  • Waardeer je eerlijke, open, transparante en to the point communicatie?
  • Iemand die structuur kan bieden in jouw chaos?
  • Feedback geven en krijgen geen probleem?
  • Iemand die je deadlines bewaakt?
  • Snel je opdrachten uitwerkt? Of die ene moeilijke afspraak snel maakt?

Toolkennis

Als Virtual Assistant ken ik ontzettend veel tools. Het is bijna niet te doen, alles op te sommen. Onderstaand een greep uit de tools die ik ken.

  • Microsoft Office/Office 365
  • Google Docs/Drive
  • MailChimp
  • WordPress
  • MoneyMonk
  • Dropbox
  • Trello
  • Slack
  • Todoist
  • OneNote
  • Social Media
  • PerfectView
  • OneDrive
  • ActiveCampaign/MailBlue
  • Hootsuite
  • Buffer
  • Teamleader
  • Adobe Pro