Hoe het werkt

Hoe het voor jou werkt, is afhankelijk van wat je nodig hebt. Geen klant is namelijk hetzelfde. En juist daarom vind ik het belangrijk om tijdens een live kennismakingsgesprek te kijken naar wat jij nodig hebt. Na dit gesprek ontvang je dan een vrijblijvend en op maat gemaakt voorstel. Een globale indicatie van de kosten vind je op de pagina 'Tarieven'. 

In 'Werken met SHARP Support' vind je allerlei informatie over de voordelen van een VA, mij en de programmakennis die ik heb. 

Geen idee hoe je mijn diensten kunt vertalen naar concrete voorbeelden? Ik heb een uitgebreide lijst met allerlei voorbeelden gemaakt, die het je wat makkelijker maakt om zaken uit te besteden. 

Omdat ik begrijp dat het lastig kan zijn een vreemde toe te laten in je eigen organisatie, begeleid ik je verder in je eigen tempo naar VA-ondersteuning. Geleidelijk aan ga ik steeds meer werk uit handen nemen, zodat jij je nog beter kan focussen op wat je wil doen. 

Marketing & Communicatie

Je CRM en website up-to-date, je nieuwsbrieven worden verstuurd, afbeeldingen zijn gezocht, onderzoeken zijn gedaan en je huisstijl wordt gemaakt en up-to-date gehouden.

 

Tekstuele ondersteuning

Je offertes, nieuwsberichten, blogs en website tot in de puntjes verzorgd.

Dagelijks Management

Je mail altijd snel behandeld, je afspraken worden gemaakt, je digitale archieven zijn altijd up-to-date en de processen worden netjes in kaart gebracht.

Financieel

Je inkoopfacturen worden ingeboekt, je verkoopfacturen gemaakt en verstuurd en je debiteuren nagebeld en herinnerd.

Eventondersteuning

Locaties altijd verzorgd en up-to-date, vooronderzoeken worden snel en goed uitgevoerd, bijeenkomsten worden georganiseerd en deelnemers worden uitgenodigd.

Personeelszaken

Geen zorgen over de administratieve indiensttreding of uitdiensttreding van personeel, archivering van je personeelsdossiers en nooit meer een verjaardag vergeten.

Tips & advies

Wel interesse in ondersteuning door een VA, maar geen idee wat je kan uitbesteden? Noteer dan maximaal 2 weken ál je werkzaamheden. Kijk na 2 weken naar deze lijst en stel jezelf een aantal vragen:

  • Moet ik al deze werkzaamheden écht zelf doen?
  • Zijn er werkzaamheden die ik moeilijk of lastig vind om uit te voeren? 
  • Zijn er werkzaamheden die helemaal niet leuk zijn om uit te voeren? 

Als je antwoord hebt gegeven op deze vragen, wordt het voor jou makkelijker te bepalen wat je delegeert. 

En als laatste nog een tip: inventariseer je werkprocessen. Als je dan eenmaal toe bent aan delegeren aan een VA, is het proces makkelijker over te dragen. 

Meer weten?

Meer tips over delegeren kan je hier lezen:

 

Wil je meer weten over mij en mijn diensten? Of wil je graag aan de slag met SHARP Support? Tijdens een (live) kennismakingsgesprek vertel ik je graag meer over de mogelijkheden. 

 

Tel: +31 (0) 6 461 076 13

E-mail: sanne@sharp-support.nl